Någon som har erfarenhet av Tea Trails, Sri Lanka?

Diskussion i 'Övriga hotellkedjor' startad av Kalle Andersson, 16 Maj 2015.

1. Kalle Andersson

Kalle Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ock min sambo planerar en resa till Sri Lanka och Tea Trails hotel. Är det någon som varit där och kan ge tips och råd om hotellet? Allt är av intresse! :D

Gus och Agö gillar detta.
  2. Kalle Andersson

Kalle Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen som har varit där och vill dela med sig av sina erfarenheter?

3. Thornado

Thornado Medlem

4. sk-sthlm

sk-sthlm Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var där som en del av bröllopsresan - andra stopp var Conrad Maldiverna och Koh Samui. Det var bästa stoppet, och det tyckte även min fru. Otroligt lugnt och skönt att sitta och titta ut över landskapet, gå små vandringar bland plantagerna, och visningen av tetillverkningen var mkt intressant och genuin. Servicen var fantastisk, och maten likaså.

Det enda som inte var helt perfekt var att ta sig dit och hem - vägarna är...vad ska man säga...inte tiptop, så jag tror att vår chaufför snittade kanske 35 km i timmen, så det tog en evighet att åka från Colombo och tillbaka.

Men verkligen ett mycket värt resmål!

Kalle Andersson gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!