Senaste nytt

Någon som har erfarenhet av LuggageForward

rvarttinen

Medlem
Läste på Luxury Collection hemsida (Starwood Preferred Guest - Hotel Offers and Loyalty Program spg.com) om en tjänst de erbjuder tillsammans med LuggageForward (Luggage Shipping - Luggage Forward® Official Site); att få bagaget levererat snabbt och säkert innan en själv kommer fram.

Verkar vara en intressant tjänst, framför allt om det är till en destination där det gäller vissa begränsningar. T.ex. max vikt med sig i ett litet plan långt bort.

Någon som provat och några erfarenheter att förtälja? Finns det fler som erbjuder liknande tjänster?
 

Valley

Medlem
Vet att dylik tjänst finns i staterna. Men har inte grottat ner mig något djupare i den.
Bl a finns den väl som en flygplatstjänst, där man lämnar in varorna vid avgång och så kan man hämta ut dem på ankommande flygplats. Dock förstår jag inte varför man inte lika gärna kan checka in det.
 

rvarttinen

Medlem
...
Bl a finns den väl som en flygplatstjänst, där man lämnar in varorna vid avgång och så kan man hämta ut dem på ankommande flygplats. Dock förstår jag inte varför man inte lika gärna kan checka in det.

Håller med - då kan man ju lika gärna checka in det själv.

Med LuggageForward hämtar de upp väskan/orna hemma och levererar till hotellet - och vise versa. I alla fall enligt deras hemsida ...
 
Toppen