Någon som bott på Hilton Wembley (UK)?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Andreas Eriksson, 17 Januari 2013.

1. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hotellet håller ju ett relativt trevligt pris gentemot övriga Hilton i London. :)
    Visst, det är lite avsides men för en som inte är kräsen att använda tunnelbanan så verkar det ju ändå helt okej.

Någon som bott där och tyckte det var okej?
    Ligger på 700:- / natt.

Tänkte utnyttja Hiltons flashsale och inkassera 2500 extra poäng..

Last edited: 17 Januari 2013
  2. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte heller bott där, men ikat på det. Bra priser, och nyöppnat låter ju bra i varje fall. Tunnelbanan går väl direkt in till stan oxå så hoppas någon kan komma med en rapport.

3. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo, det verkar ju helt okej.
    Verkar inte vara någon som bott där så jag blir väl snickra ihop en recension.. ;)

1 person likes this.
  4. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yes..du får fixa detta :)

5. Det verkar helt ok + enligt andra recensioner på flyertalk och tripadvisor.

Det är nu det enda Hilton jag inte bott på i Londonområdet och kommer nog inte att göra det heller. Jag har blivit kräsen när det gäller avstånd även när jag reser privat. Jag har inte orken att sitta på buss/tåg/tbana/hästmedvagn osv då jag redan reser oerhört mycket. Men prova gärna och skriv några rader om det.

6. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dock så är läget fullkomligt fantastiskt om man har ärende till Wembley (fotbollsmatch, konsert eller annat).

1 person likes this.
  7. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har jag bott på detta hotell och jag återkommer med en liten reserapport om ett par timmar!

Jag har i princip bara gott att säga hur som helst! :)
    Mer senare..

1 person likes this.
  8. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har jag skrivit ihop lite av vad du kan förvänta dig av hotellet..

Hilton Wembley

Dom tog 50£ / natt som säkerhet, det var väl det enda dåliga fast pengarna fanns åter på mitt konto redan dagen efter utcheckning och eftersom jag bara var där 2 nätter var det ju inga problem.
    Kan dock vara bra att ha med i beräkning om man ska bo många nätter här, vet dock inte hur deras policy är då.

Last edited: 1 Februari 2013

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!