Senaste nytt

Någon som är sugen på en inofficiell BC-träff i Luleå innan sommaren?

rob74

Medlem
Japp! 1-3/6 är jag på jobbresa till Luleå. Konferensen börjar på tisdagen, så måndag är jag fri för att ses.
Efter Luleå blir det en snabb vända hem och packa om för Aberdeen 4-8/6... Då ska det drickas öl på Brewdog!
 

flum

Medlem
hmmm, vore himla kul, ska se om jag kan frigöra den första. Är i stan men har lite andra saker planerade, återkommer. Vilken tid hade ni tänkt er?
 

rob74

Medlem
Jag "landar" med tåget från Kiruna vid 18:16. Efter incheckning på nya Best Western Savoy så är jag redo!
 

rob74

Medlem
Det där ska läsas att han ska enligt tidtabellen vara framme då. Att tåget ät i tid eller ej vet vi inte .
Är du bitter på tågets funktionalitet nu, eller?
Såg att du hade lite trubbel...

(Kan ju tillägga att jag tänkte skriva till förbehållet: "om det statliga järnvägskompaniet så vill och önskar", men glömde bort det. )
 

mry

Medlem
Är du bitter på tågets funktionalitet nu, eller?

Jag är nöjd om tåget är för senat och man får ersättning samt mat. Synd bara att man inte får 100% åter numera för förut kunde man ju åka typ 10 gånger nattåg till och från norrland och betala för 2 :)
 

flum

Medlem
Nu bokat GOT-LLA-ARN-GOT, så jag kommer på båda träffarna (om det är en träff bekräftad den 12:e i Luleå alltså...). :)
Då är vi ju två iallafall den 12:e så då ser vi den som bekräftad :) Sen får vi se hur många som hakar på!
 

flum

Medlem
Nu bokat GOT-LLA-ARN-GOT, så jag kommer på båda träffarna (om det är en träff bekräftad den 12:e i Luleå alltså...). :)
När anländer du på LLA så vi kan bestämma tid? Behöver du föresten hämtning på Kallax? Ingår i BC-förmånerna på LLA :)
 

David

Medlem
När anländer du på LLA så vi kan bestämma tid? Behöver du föresten hämtning på Kallax? Ingår i BC-förmånerna på LLA :)
Landar inte förrän 19:25, så ni andra kanske redan har dragit igång då. Vi kan väl se hur många som anländer ungefär samma tid och sedan lösa transport på något smidigt sätt. @GOTATH får t.ex. se till att boka...
 
Toppen