Senaste nytt

Någon bra deal på Hilton i USA just nu?

Jeg har ikke brugt den endnu, men hvad jeg kan læse mig til må den bruges af deltagere samt familie og venner til deltagere i en junior baseball turnering i USA - og de fleste kender da en frisk knægt der spiller med i Little League ;)
 

kblaur

Medlem
Det er jo netop det vi alle gør og så kan man jo lige pludeslig også have råd til, at tage Executive eller bo på Conrad, aktuelt skal jeg en tur til Chicago og har bestilt "king bedroom" på Conrad Chicago. Men med den her promokode, kan jeg da spare nogle USD eller bedre rum...
 
kblaur "PR13CB" er min nye favorit Hilton Promocode, den er godt nok forudbetalt og ikke refunderbar, men den giver nogle hæftige rabatter! Jeg har booket Hilton Tokyo med en rabat på ca. 25% hvilket jeg synes er ret OK for et hotel der ligger så centralt.

Edit

Det var 31% rabat!
 
Last edited:

kblaur

Medlem
kender godt den Promokode, men vil gerne "blæse og have mel i munden", medmindre man er 100% sikker på turen bruger jeg også denne kode, men ellers slår jeg til på et tidspunkt og napper et rum, men med "Little League" Promokoden har jeg da bestemt sparet nogle penge, uden at skulle gøre noget!!

PS, ovenstående promokode virker ikke i Chicago på det tidspunkt jeg skal afsted :-(

PPS, Hilton Tokyo i Shunjuku ligger rigtigt tæt på stationen og centralt, vil du ikke blive ked af at vælge og med 25% rabat, er der vel ikke meget at være i tvivl om!
 
Toppen