Någon annan som har problem att gå in på www.sas.se?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av valhajen, 11 Augusti 2014.

1. valhajen

valhajen Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förstår att sajten inte ligger nere då jag borde sett mer information om det men faktum är att jag inte kan komma åt Billiga flygbiljetter och flygresor – sk och boka flyg - SAS på varken datorn (macbook pro), iPad eller via min iPhone.

Det står att sidan inte är tillgänglig för tillfället. Har sett ett inlägg på SAS-sidan på Facebook där SAS svarade att man skulle tömma tempfilerna så var det ok sen. Har gjort det men kommer ändå inte in på SAS.se.

Har även startat om routern hemma och testat andra webläsare. Någon som upplever samma sak? Har inte kommit in på hemsidan på tre dagar nu... o_O

/M

2. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För mig fungerar sidan som den brukar. Kan både boka resor och logga in på min profil.

3. valhajen

valhajen Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fan va mysko... Enda jag kan komma på som hänt med nätet är att ComHem uppgraderat mitt bredband från 30 till 50 Mb/s. Låg ett brev på golvet när jag kom hem från semestern i fredags...
    *Suck*

4. SAS404

SAS404 Medlem

Fungerar för mig också, kanske lite segare än vanligt. Men kan även vara mitt internet. Har Bredbandsbolaget. Men 3 dagar skulle aldrig en sida som SAS ligga nere, tänk vilka pengar :(

5. archiebunger

archiebunger Medlem

Samma här, inga som helst problem. Sökte flyg STO-HER, inga problem. Loggade in och kolla poängen också, Summerbonus hade ramlat in tack SAS!

6. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har jag det har problemet. Forst hemma och aven i loungen dar jag ar.

Kommer ngn annan in pa sas.se? Jag kommer in pa flysas.com men inte sas.se

7. archiebunger

archiebunger Medlem

Fungerar fint för egen del.

8. DonM

DonM Medlem

Land:
    Norge Norge
    Fungerar fint nu på både sas.no och sas.se, men jag har haft problem med dessa 2 hela dagen. flysas.com har fungerat hela tiden.

Hade problem med appen i onsdags kväll. Fick inte checkat in och fick inte uppdaterat EuroBonus aktivitetsöversikten.

Man kan undra hur mycket business (ej sålda biljetter) nedetid på en sida som sas.se kostar SAS per timme. Måste vara ganska avsevärda summor. Någon som har sett hur stor del av deras bokningar som går via egna sidor i förhållande till resebyråer och annat?

9. niksal

niksal Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag har inte kommit in på sas.fi på länge, ett par veckor. Kanske de stängt sidan?

10. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hm, då borde de nog ha vidarebefordrat den till .com-adressen. SK-IT har förmodligen inte ens märkt att den ligger nere...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!