Senaste nytt

Nå kan man tjene Eurobonus innenriks i Norge igjen

Lallarn

Medlem
Du får köra en segment run innan kravet höjs, om det höjs :)

Jag flyger 18 legs i juni månad, så når 20 totalt 2 månader in i min intjäningsperiod. Tänkte att det var "lugnt" sen för de resterande 15, men ja, det blir till att åka via CPH som en galning igen...
 

olsson

Medlem
Fått ett fint mail nu också.

1DFB2BDCE69271367FE3EDE17E9EF479.jpg


Undra hur snabbt det tar innan de höjer reglerna :(

Fra og med neste uke kan du igjen opptjene poeng på hele vårt rutenett, så husk alltid å oppgi medlemsnummeret hver gang du reiser med oss.
 

Dr. Miles

Expert
Frågan är, kan man tjäna statuspoäng/segment på Widerøe flygningar?
Om det gör, det kan vara värt att köpa Widerøes flygluffarbiljett under sommaren innan de säljs bort.
 

olsen

Medlem
Jeg tok kontakt med Widerøes kundeservice vedrørende "Norge Rundt" og bonusopptjening men de kunne naturligvis ikke si noe sikkert. Lærte derimot noe nytt jeg ikke var klar over: Som mange av dere sikkert vet så flyr Widerøe på anbud for staten på ruter som ellers ville vært ulønnsomme uten subsidier. I anbudsdokumentene fra staten står det opplyst at det ikke er tillatt med bonusopptjening på ruter hvor Widerøe flyr på anbud. I så fall vil det bli litt av et mess å holde oversikt over hvilke ruter som teller og hvilke som ikke teller. Mange ruter i Nord-Norge og på vestlandet ikke gi bonusopptjening. Men dette får Widerøe oppklaring rundt i løpet av kort tid.
 

Fredrik

Medlem
Ok, bra att veta innan man beställer.

Norge lockar ändå och hur som helst känns SVG, TRD, BGO och några flygplatser till som självklara mål för en tripp här i sommar.
 

Fredrik

Medlem
Mer konkurrenskraftig är de alltså inte? Jag tror dock inte något kommer att hända. Måste han lägga ned någon rutt var den ändå olönsam.
 
Idag fick jag poängen för OSL - MOL - OSL förra veckan. Fasttrack och en lounge inrikes vore resursoptimalt, vi får se vad som händer efter den planerade tillbyggnaden.
 

AxelB

Medlem
Betyder detta att man kan efterregistrera flygningar och få poäng på flygningar som var under "förbudstiden" till t.ex. Aegean?
 
Toppen