Senaste nytt

När släpps SAS award biljetter till Miami?

FF#1

Medlem
Absolut handlar den om det, jag tolkade dock ditt inlägg som att vanliga biljetter släpptes 5 månader innan. Har själv inte hört något om bonusbiljetter som släppts till LAX, men de kanske finns ute nu.

Japp, det finns Go biljetter till Los Angeles ute sen en tid tillbaka.
 

Alf

Medlem
Skall man gå på vad som händer med bunusbiljetter till LAX så lär vi knappast få tillgång till några bonusbiljetter till MIA i business klass. Jag har bara hittat ekonomi till LAX.
 

FF#1

Medlem
Skall man gå på vad som händer med bunusbiljetter till LAX så lär vi knappast få tillgång till några bonusbiljetter till MIA i business klass. Jag har bara hittat ekonomi till LAX.
Det var samma med SFO, det tog eviga tider innan de första C förjade dyka upp.
 

chazzie

Medlem
När kan man boka ordinarie (cash) biljetter till MIA? Det ligger eventuellt en golfresa till Florida framöver... =}
 

Dr. Miles

Expert
Jag tror inte att SAS har laddat upp tidtabellen till/från Miami än.
Jag har kollat några datum slumpmässigt men jag kunde inte hitta någon SAS flight dit.

Innan vi skall kunna boka en bonusresa, måste tidtabellen laddas upp först (och äventuellt priser för betalda biljetter)

EDIT: Det står start under hösten 2016. Då kan det hända att det är för tidigt att publicera tidtabell.
Oslo-Miami och Köpenhamn-Miami

Miami blir ytterligare en helt ny destination i SAS linjenät som kommer trafikeras från Oslo och Köpenhamn med trafikstart under hösten 2016. Exakt datum är ännu inte fastställt.
Källa: SAS lanserar nya långlinjer - från Skandinavien till Los Angeles och Miami - BusinessClass.se
 
Last edited:
Toppen