Senaste nytt

När sker förlängning av Senator statusen?

Bonden

Medlem
Hej,

Lyckades med god marginal få ihop mer än 100k miles hos Miles&More och är redan innan senator. När får man det extra året och uppgrades vouchers?

mm_status.png

Bonden
 

Bonden

Medlem
Någon som har koll när man förlängs (tex Senatorn )?
Jag fixade 100.000 miles förra året borde det inte bli att kortet håller till 2016 (två år) och får två nya vouchers?

//Bonden
 

Senator

Moderator
Någon som har koll när man förlängs (tex Senatorn )?
Jag fixade 100.000 miles förra året borde det inte bli att kortet håller till 2016 (två år) och får två nya vouchers?

//Bonden
Du kvalade nu första av två år tror jag? Så du måste vänta till november 2014 innan status uppdateras och du får nya vouchers. Det händer alltid på slutet av tvåårsperiod. Kan det stämma? Kvalår är antingen 2013 eller 2014 för status till februari 2016?
 

Bonden

Medlem
Du kvalade nu första av två år tror jag? Så du måste vänta till november 2014 innan status uppdateras och du får nya vouchers. Det händer alltid på slutet av tvåårsperiod. Kan det stämma? Kvalår är antingen 2013 eller 2014 för status till februari 2016?

Oki!

Då hänger jag med, kändes inte helt logiskt, men nu vet jag. Tack!
 

Senator

Moderator
Som A380*G skriver är väl din status nu till feb 2017 :) Jag kvalade både 2012 och 2013 och är nu inne på kvalperioden för 2014 eller 2015..
 
Toppen