Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2016?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Vaniljvodka

Medlem
Voucher #1 nåddes den 18 maj. Min och min sambos första. Har *A-rutt hyfsad klar, ska bara till LAX en sväng, sen ska det kollas tillgänglighet och bokas.
 

Samosaguas

Medlem
Igår nådde jag vouchern på mitt SAS Amex Premium-kort!

Nu är frågan vad man ska använda den till.....många svåra val väntar ;)
 
Ni som har både Elite och Premium, kan ni se spenden separat för varje kort, eller blir det som i mitt fall bara en klumpredovisning av båda totalt?
Inser att jag förmodligen spenderat nästan allting på Elite och nästan ingenting på Premium.
 
Ni som har både Elite och Premium, kan ni se spenden separat för varje kort, eller blir det som i mitt fall bara en klumpredovisning av båda totalt?
Inser att jag förmodligen spenderat nästan allting på Elite och nästan ingenting på Premium.

Började året med Premium-kortet och skaffade Elite-kortet när jag hade nått min första voucher nån gång i april. Sen dess upplever jag inte att "spendräknaren" funkar alls. Men har ändå lyckats trigga voucher 1 och 2 på Elite-kortet sen nån månad tbx.
 

varva77

Medlem
Började året med Premium-kortet och skaffade Elite-kortet när jag hade nått min första voucher nån gång i april. Sen dess upplever jag inte att "spendräknaren" funkar alls. Men har ändå lyckats trigga voucher 1 och 2 på Elite-kortet sen nån månad tbx.
Samma här, säger ingenting som det är nu.
 

Brandten

Medlem
Ni som har både Elite och Premium, kan ni se spenden separat för varje kort, eller blir det som i mitt fall bara en klumpredovisning av båda totalt?
Inser att jag förmodligen spenderat nästan allting på Elite och nästan ingenting på Premium.
Jag såg spenden separat på varje kort (som kom på varsin faktura).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen