mha321
Medlem
Det funkade i höstas när de nya reglerna kom, så det funkar säkert nu också.Någon som vet om man kan byta över till Elite under året för att få ut en andra voucher? Har spend så det räcker...
Det funkade i höstas när de nya reglerna kom, så det funkar säkert nu också.Någon som vet om man kan byta över till Elite under året för att få ut en andra voucher? Har spend så det räcker...
Eller så byter du bara till det nya kortet utan att föra över spenden. Då kan du plocka två vouchers till i årNågon som vet om man kan byta över till Elite under året för att få ut en andra voucher? Har spend så det räcker...
Eller så byter du bara till det nya kortet utan att föra över spenden. Då kan du plocka två vouchers till i år
Jag borde ligga på ca 140k i spend hittils i år men på hemsidan har jag bara runt 40k, tror det beror på att jag fått två nya kort med olika kortnummer under året. Får väl ringa kundtjänst och be dem slå ihop de olika kortens spend. Då borde min voucher trilla in nästa månad
Jag kan säga att det är lite SAS customer care-varning på handläggningstiden hos Amex.
Jag har hållit på sedan februari med att kundtjänst eller deras backoffice ska slå ihop mina kort och det är fortfarande inte justerat. Brukar ringa varannan vecka och det enda svaret jag får är att "ärendet är öppet, det är många före i kön".
Hur gör ni som kommit över 300 kkr? Spendera vidare på Elitekortet för att få fler poäng eller lägger över spending på något annat kort. Själv kom jag över i maj men har inget annat kort...