Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2013?

Status
Stängd för vidare inlägg.

oxxax

Medlem
Fick mitt kort i mars och har nu 25k kvar att handla för, så det lär inte vara några problem. Frågan är om man inte skulle sätta ett kort på frugan och på så vis kanske få ihop två stycken 241?
 
Fick mitt kort i mars och har nu 25k kvar att handla för, så det lär inte vara några problem. Frågan är om man inte skulle sätta ett kort på frugan och på så vis kanske få ihop två stycken 241?

Värva henne så får ni båda points, om hon inte redan har AmEx i någon form.
 

Stefan62

Medlem
Jag har en voucher som går ut i december - nästa styr jag så att den kommer till hösten.

Ca 470 000 EB-poäng, men vet inte vad jag ska hitta på. Det finns massor med tips i tråden om lyckade bonus-bokningar, men det är ont om bonus-platser när jag har möjlighet att resa...
 
Mitt problem är att jag har enormt mycket spending under resten av året - bland annat 70 platser på en flight till Köpenhamn i Oktober. Dags att värva min fru till Amex :)
 

Börling

Medlem
2000 kvar att handla så det lär bli juni. Mitt första år med SAS Amex, har haft platinum i många år nu. Funderar på att släppa det då jag tycker årsavgiften börjar bli i högsta laget och bara köra SAS kortet...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen