När Lufthansa är som sämst?

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Cristoffer Cedergren, 12 April 2015.

1. Mycket dålig service, långt under mina förväntningar. Hade det inte varit för en helt annorlunda flygning med Lufthansa på hemvägen, med helt underbar service, så hade jag tappat förtroendet för Lufthansa helt.

Se hela inlägget

2. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Denna beskrivning på Lufthansa stämmer helt in på det jag upplevt på deras flygningar och tyvärr även i business. Detta gjorde att jag för 10 år sedan helt bojkottat Lufthansa.
    Men efter att ha läst många positiva recensioner av deras F klass skall jag ge Lufthansa en ny chans. Håller därför på att leta efter en USA resa i F i sommar.

3. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bara åkt i ekonomi, men jag måste säga att min upplevelse endast var positiv, visst anammade de i tysk stil "Ordnung muß sein", men det tycker jag bara är bra. Trevlig personal, så komfortabel kabin som man kan förvänta sig i ekonomi etc. Jag kanske hade tur, jag har bara åkt 4 legs med dem så jag har inte det bästa underlaget för en analys.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!