När kommer poängen in efter en flight?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av oxxax, 16 Oktober 2013.

1. oxxax

oxxax Medlem

Denna fråga har säkert ställts redan, men jag kunde inte söka mig fram till vare sig den eller något svar.
    Frågan är helt enkelt vad er erfarenhet är när det gäller tid för att få in poäng efter genomförd flygresa? Den 19-22 sep flög jag CPH-YYZ med Air Canada. Jag reggade resan på mitt Eurobonusnummer, och efter de två flighterna så bör jag bli EBG.
    Enligt SAS hemsida så tar det 3-8 veckor innan poäng från *A landar på kontot, men det hade varit smutt att få dem tidigare då jag imorgon råkar få 3h över på ARN, och jag spenderar dem hellre i loungen.

/oscar

2. famhanssons

famhanssons Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är säker på att du kan komma in en då. Det flyger BCare hela tiden till Prag denna månad. Ställ en fråga om någon kan ta in dig som gäst.

3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns en tråd som heter lounge meetings, prova där

4. Jag tycker 3-8veckor låter lite mycket. Har inte flygbolaget bommat det brukar det gå relativt fort. Har det tagit mer än 4 veckor så har dom nog bommat det .

Jag hade låtit efterregistrera mina poäng direkt, det kan man göra efter 14 dagar. då brukar det bara ta ett par dagar innan dom trillar in.

5. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De borde kommit in vid det här laget om det funkar som det skall. Se till att efterregistrera dem så fort som möjligt

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!