När kommer det fler reserapporter?

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Longreach, 16 Augusti 2013.

1. Longreach

Longreach Medlem

Nu var det väldigt länge sedan det kom några reserapporter... Händer väldigt lite på sidan generellt, hoppas på att det forft är sommartider.

2. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Va - är ju massor på gång? Två årsjubiléet exempelvis... Och karho kom med en fyllig reserapport igår.... Jag tycker det rör på sig rätt bra på sidan....

Edit: tvåa på bollen....

4. Longreach

Longreach Medlem

5. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. Jag håller inte med. Vi har aldrig någonsin haft så många inloggade som efter 12:e Augusti 2013. Det skrivs i snitt över 400 inlägg om dagen, finns en hel del att läsa ;)

4 personer gillar detta.
  7. Jacob

Jacob Medlem

Det händer mer än någonsin just nu, men mycket av det jag sliter med kommer inte synas förrän 28 augusti.

5 personer gillar detta.
  8. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aha, du sitter och packar champagneflaskor till eventet. Det uppskattas! ;)

9. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker nog att det slinker in nytt hela tiden. Lär sig mycket att läsa mer än bara reserapporter.

1 person likes this.
  10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är två veckor sedan jag skrev gigantiska mängder om Lufthansa F. Senator & Co har också rapporterat rätt bra från CUR. Doc's rapport om BRU-HNL är också ganska uppdaterad och mycket läsvärd. Och det finns flera till, men det är de jag kommer på just nu.

Man kanske inte kan begära att det ska komma en reserapport per dag. Inte än iaf.

Däremot kan jag hålla med om att man nu är ifatt med alla inlägg och vissa tider på dygnet är det väldigt få som skriver något. Asien-maffian får skärpa till sig och producera lite mer på morgonkvisten tycker jag och sedan får vi skaffa en utpost i SFO eller liknande som fyller oss med innehåll sena kvällar.

9 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!