Senaste nytt

När öppnar incheckningen för SAS på Shanghai Pudong?

Jonas H

Medlem
Detta går säkert att söka på, men i Kina så fungerar ju inte Google särskilt bra...
Hur långt innan öppnar egentligen SAS incheckning på Pudong? Hittills har jag aldrig varit i så god tid att det inte varit öppet, men i stället för att uggla på ett hotellrum kan man ju sitta i en lounge i stället.
 

fcx

Medlem
Detta går säkert att söka på, men i Kina så fungerar ju inte Google särskilt bra...
Hur långt innan öppnar egentligen SAS incheckning på Pudong? Hittills har jag aldrig varit i så god tid att det inte varit öppet, men i stället för att uggla på ett hotellrum kan man ju sitta i en lounge i stället.

SAS skriver inte ut incheckningstiderna. Tyvärr :(

På outstation interkontinentalt öppnar incheckningen normalt 3:30-3:00 före avgång.
 

Canadien

Medlem
SAS skriver inte ut incheckningstiderna. Tyvärr :(

På outstation interkontinentalt öppnar incheckningen normalt 3:30-3:00 före avgång.
4h på LAX vilket bet mig i svansen senast då de sista businessuppgraderingsplatserna såldes 3h55m före avgång
 
Har för mig att Turkish öppnade 4 timmar innan när jag flög hem med dem för några månader sedan... svarar inte på din fråga allas men 3-3:30 Är väl det vanligaste?
 
Gick där förbi nu på morgonen och försökte hitta någon att fråga, utan framgång. Kan dock med säkerhet säga att det inte är öppet kl 7 på morgonen. :)
 
Toppen