Senaste nytt

Mycket USD köp. Vilket kort?

gylf

Ny medlem
En spread kommer man ju inte ifrån oavsett. Inbillade mig att man via t.ex. ett valutakonto får bättre kurs än vad visa/amex ger en, men så är kanske inte fallet.
 
Det låter perfekt innan jag ens tryckt på din länk men jag tror inte man kan skaffa ett sånt kort från Sverige?! Har för mig jag försökte.
Jag har valuta konton i företaget och jobbar mkt med USD o euro så de blir ingen förlust. Ska kolla upp detta! Tack för hjälpen
 
Det låter perfekt innan jag ens tryckt på din länk men jag tror inte man kan skaffa ett sånt kort från Sverige?! Har för mig jag försökte.
Jag har valuta konton i företaget och jobbar mkt med USD o euro så de blir ingen förlust. Ska kolla upp detta! Tack för hjälpen

Q. I'm an Expat living and working in the US. Can I still apply for an American Express international dollar card?
A. NO - American Express International Currency Cards are not offered to US residents. We suggest you consider applying for a US issued product, which American Express offers via its US based business centres (TRSCO). For more information, you can visit our US website at www.americanexpress.com
 
Men jag är svensk och jobbar i Sverige :) eller är jag dum nu?
Den länken, har för mig att den var för UK baserade företag men det skadar ju inte att testa igen!
 
Toppen