Mycket tacksam service hos SAS denna helg

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av M_C1, 25 Oktober 2011.

1. M_C1

M_C1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var bokad ARN-CPH-LHR i fredags i M (V-fare), vid ankomst till ARN var ARN-CPH 45 min sen vilket lämnade mig med endast 10 min connection i CPH vilket var mindre lockande då jag satt på rad 14 och skulle byta från B till D gaterna. I in-checkningen kunde man absolut inte göra något åt detta problem utan jag skulle bara skynda mig på vid avstigningen. I loungen frågade jag om detta igen och efter lite internt snack mellan damerna fick jag istället en biljett i Y på direktflighten 45 min tidigare (ARN-LHR) med tidigare ankomst till London. Väl inne i loungen igen tog det 5 min innan jag blev tilldelad ytterligare ett nytt BP med stol 01F. Så jag fick istället för coach via CPH direktflight i Business vilket var mycket uppskattat.

Hemresan bokade jag i C med poäng men bokade sedan om denna då jag förlängde min vistelse ett dygn vilket jag gjorde att jag fick boka en ny bonusresa i Y eftersom C var fullt. I loungen på LHR frågade jag om det gick att komma med 18-flighten istället för 19.10 som jag var bokad på. Detta gick, dock i ett mittensäte i Y, vilket jag avböjde. 10 min senare ropades mitt namn ut och jag fick ett BP med 03F på den tidigare flighten, så upgrade igen fast på en award-biljett.

Totalt sett mycket bra service och vänlig inställning hos personalen gjorde min resa till en fantastisk upplevelse, skulle nästan vilja påstå den bästa under mina 5 år som EBG, även om det var intra-EU.

4 personer gillar detta.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket bra hanterat av SAS. Undrar om det är SMILE som ger effekt..?

3. M_C1

M_C1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja på ARN kan det mycket väl varit det eftersom jag har för mig att det satt en sticker på tröjan :)

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det glädjer mig att höra att de tar till sig detta och att vi märker förbättringar.

5. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att det man redan märker förbättringarna.

6. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Nöjd kund = mer pengar, är det inte så? Bra jobbat av SAS.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!