mybonus.sas.se

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Ola Löfgren, 18 November 2011.

1. Stod om den i senaste nyhetsbrevet.
    Men Sas verkar ha lite problem med sidan.

Jag kommer inte in. Någon annan som lyckas?

/Ola

2. Jag kommer inte in heller. :(
    Typiskt SAS IT...

Bonden sa i denna tråd att man skall inte släppa saker på en fredag. Undrar om SAS IT killarna får jobba imorgon också.

Last edited: 18 November 2011
  3. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kommer in utan problem, dock vet jag inte om sidan bidrar till så mycket extra. Jag noterar också att SAS räknar med 100% intjäning för alla flygbiljetter (i ekonomi), vilket inte riktigt stämmer med verkligheten (dock påpekar de glatt att flyger man eco+ eller business får man mer än 100%)...

4. Cornelius

Cornelius Medlem

Vågar vi tro att detta indikerar någon kommande ändring...?

5. sungtae

sungtae Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Får man önsketänka att dom är lite förutseende inför en kommande förändring... :D

Sedan verkar den ju inte riktigt stabil eller korrekt... men jag tar gärna awardtix för 12k till KEF :D

6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    25% poäng i Low Economy är 100% poäng för Low Economy... :p

Skämt åsido så hoppas jag verkligen att det blir 100% intjäning snart!

7. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Missat infon, vad innebär denna nya sida?

8. Cornelius

Cornelius Medlem

En 'flashig' guide till hur man kan tjäna och spendera EuroBonus-poäng. M a o är det inte mycket nytt att lära för de som frekventerar denna sidan.

9. lnixon

lnixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag noterar att sidan tycker att det kostar 12000 poäng till KEF. Om ändå så vore...

10. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har inte missat så mycket som du är ju en EBG. Sidan är byggt för en EuroBonus medlem som vill veta mer om vad SAS EuroBonus kan erbjuda. :) Tanken bakom sidan är bra men för mig t.ex. sidans kalkylator var lite tokig på grund av du kunde registrera max 20 flyg på segment (inrikes, Norden, Europa och US&Asia), 20 biluthyrning eller 30 hotellövernattningar. Jag flyger ju runt 70 inrikes avgångar i Sverige så...

Jag kan tänka med att några av mina vänner tycker att denna sida är bra att se hur mycket du har möjligheter att tjäna poäng.

I helhet kan jag säga att SAS visar bra initiativ! :) Bra jobbat SAS.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!