Senaste nytt

My first First experience - En påskhelg i Toronto

Mr.C

Medlem
Om det är till någon tröst så dracks de inte samtidigt, eller ens i nära "anslutning" till varandra. NV Bollinger är heller ingenting "heligt" för mig (med viss risk för att låta bortskämd).


Sorry! :(
Tror att det är LH-andarnas uppmaning om att du ska åka mer F... :)


Se svaret till @Kastrup ovan i samma inlägg. :p

Tack för fin feedback om rapporten!
Åk åk åk så fort du har möjlighet, är aldrig fel att uppleva detta!

Bittert att man inte är 24 längre med all fritid och familjefrid i välden.
Men lovar att när det bär av så kommer en rapport... ;)

Tack än en gång @bnr
 
  • Gilla
Reactions: bnr

011430121

Medlem
@bnr mycket trevligt att läsa och se alla 116 bilderna. Tog mig 45 minuter att läsa och studera bilderna.
Efter detta är jag ännu stoltare att få ha gjort en resa med dig, tunnelbana i Köpenhamn.
 
  • Gilla
Reactions: bnr

chazzie

Medlem
Jag blir mer och mer sugen att slopa min initiala plan att boka mina EB-poäng i C till Santiago och istället satsa på att skrapa ihop 10k till och åka Lufthansa F till Nordamerika. För varje sådan här reserapport om det så känns Santiago som allt mer distant :D

(Läs: Jag vill ha en badanka!)
 

Timotey

Medlem
Grym rapport en av de bästa på forumet. Älskar dessa rapporter då de får mig att drömma mig bort ett tag. Stor eloge!
 

Rob_flyer

Medlem
Bra och inspirerande skrivet. Ser verkligen fram emot att återigen göra en liknande resa på söndag. Det blir Stockholm - Frankfurt – Vancouver – Los Angeles, på det som verkar vara sista LH F från Frankfurt till Vancouver.

En dryg vecka senare får jag chansen att uppleva LH F i A380 från San Fransisco – Frankfurt (Hela resan bokade med LH poäng medan jag fortfarande var Senator).


Och för en gångs skull det gör ingenting att stoppen i Frankfurt båda gångerna är drygt 4 timmar….
 

Siljevm

Medlem
Säger som de andra. En av de bästa resebeskrivningarna på ett tag!!

Några fel dock! :

1. Nu är jag hungrig!
2. Jag är sugen på champagne!
3. Jag skulle skippat ny bil och kök och heller spenderat pengarna på LH First! ;)

Tummen upp för dig!
 

Claes L

Medlem
Mycket underhållande och bra skrivet!! Vi hade 744 I den första bokningen men det blev tyvärr ändrat till 748 båda vägarna. Så tyvärr får jag aldrig testa den...:(
 
Toppen