Senaste nytt

MR för att nå frequent traveller?

Vad är M&M i motsvarande EB ?? Det är ju första steget. Men om man ska använda det i Lounge och få med baggages och tjäna poäng. Så är det som EBS eller kan man jämföra det mot högre EB värde ??

EBS skulle jag gissa på.

Flyger du mycket i Europa så kanske det kan vara värt att ha statusen, du får som sagt ingen lounge tillgång uppe i Skandinavien så då är EuroBonus bättre för dig.
 

Rebel

Medlem
EBS skulle jag gissa på.

Flyger du mycket i Europa så kanske det kan vara värt att ha statusen, du får som sagt ingen lounge tillgång uppe i Skandinavien så då är EuroBonus bättre för dig.

Med då måste jag åka SAS:mad:
Och de flyger inte ditt jag ska.
Med det är lättare att få så kanske dax å byta:oops:
 

olo

Medlem
Med då måste jag åka SAS:mad:
Och de flyger inte ditt jag ska.
Med det är lättare att få så kanske dax å byta:oops:
Om du skall flyga intra-Skandinavien med ett alliansbolag så finns det få alternativ.

Att flyga med ett bolag för att vara med i deras FFP - finns det inget krav på. Tänk på hur många som samlar hos A3 eller AA utan att göra mer än de obligatoriska flighterna för status, om ens det. Jag har förståelse att flera bolag har infört krav på resor med egna bolaget. Något SAS inte har.
 

flum

Medlem
Hmm, nu blir jag lite sugen på att lösa FT iår och kvala till SEN nästa år. Har efter tre månader återkvalat till EBD så jag har i princip hela nästa år på mig att lägga allt på M&M. Om dom bara skulle sluta strejka på LH.
 

Bryant

Medlem
Inte. Värt. Det.

FTL ger inte speciellt mycket och jag skulle nog snarare rekommendera att gå över till Eurobonus och skaffa ett AmEx Elite, underförutsättning att personen bor i Sverige då. Då hade det blivit EBG istället för FTL, med råge.

Jag försökte att få honom att börja med A3 eller EB. Men det blev M&M.

Trodde aldrig att det skulle bli så många flygningar som det blev.

Nåja, det är nog bara jag som "mår dåligt" av att det är så nära.
 
Toppen