Morgonflyg till Bryssel från Bromma

Diskussion i 'Star Alliance' startad av ARNBER, 20 September 2016.

1. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej allihopa

Kort fråga bara. Ska med Brussels Airlines ner till Bryssel från Bromma med flyget som avgår 6.55 den 5e oktober. Kommer resa med handbagage endast, och är EBD. När borde jaga vara på flygplatsen?

Tack på förhand!

2. Om du kan chekca in online, kan du komma dit ca en halvtimme före avgång men annars minst en timme före avgång ifall du reser i Economy class.

Stockholm | Brussels Airlines

ARNBER gillar detta.
  3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan vara på flygplatsen runt 6. Loungen på Bromma är inget att hurra för, så den skulle jag nog hoppa.

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag körde den där kärran några ggr per månad brukade jag komma runt 06:25. Alldeles lagom.

ARNBER gillar detta.
  5. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack till er alla. Reser i ekonomi, dock Fast Flex. Dumt att Brussels Airlines inte har nån app dock

6. Morgan

Morgan Medlem

Bromma är ju rätt lugnt tidig morgon, knappt några plan som övernattar där, bara fyra avgångar innan 07.30.

/arg stockholmare som frekvent reser till spännande hålor som Alvesta och Oskarshamn och gärna kommit fram tidigare!

Schlaake, jerixon och ARNBER gillar detta.
  7. AndersSt

AndersSt Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som svar på en fråga du inte ställde:

Du bör däremot vara på BRU (Zaventem Airport) i god tid före din hemresa med tanke på den utökade säkerhetskontrollen. Sist tog det mig en halvtimme bara att komma in i terminalen pga köbildning vid tältet utanför.

Brussels Airport Website: Information for departing passengers

ARNBER och jerixon gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!