Morgonflighten från Stockholm till Doha

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av Per N, 3 Februari 2016.

1. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska göra premiär med Qatar business på lördag. Det blir flighten som går 09:45 från ARN. Är det någon som vet hur serveringen ser ut med tanke på att det är en morgonflight?

Är det någon som har färsk rapport om det finns Krug i loungen i Doha? Hur är det i baren på A380, finns det fortfarande Krug där? Flyger vidare DOH-BKK på lördag kväll så det gäller att veta hur man ska lägga upp taktiken :)

Gus gillar detta.
  2. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du bestämmer själv vad och när du ska äta. Jag satsar på en utdragen brunch.

Gus, Per N och Smuffe gillar detta.
  3. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter bra, jag var orolig att dom skulle tvinga på en yoghurt, cornflakes och sånt. Tycker inte det passar till Champagne :)

Gus gillar detta.
  4. MegaFlyer

MegaFlyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låt dig överaskas!

För övrigt fick jag bland de bästa frukostar ever i Qatar C. Musli m yoghurt, granatäpple och mynta. Galet bra! Mimosa fungerar också bra på färskpressad juice :)

Trevlig resa!

Per N gillar detta.
  5. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar, Mimosa fungerar alldeles utmärkt som start på en bra dag.

MegaFlyer gillar detta.
  6. Gus

Gus Medlem

Håller med om att frukosten håller hög kvalitet! Tom godare än middagen tycker jag! :)

MegaFlyer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!