Morgon flighter från USA till Europa

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av ARN-MIA, 4 Oktober 2015.

1. ARN-MIA

ARN-MIA Medlem

När jag har varit i USA trivs jag bra med att ta tidiga flighter till Europa för att hinna med sena flighten från London eller liknande stad till Stockholm.

Har ni något tips om hur jag enklast kan hitta morgon flighter ifrån USA till Europa?

Sist gång körde jag British Airways från JFK, men jag hittar inte dom i tidtabellen för Mars 2016.

2. I min erfarenhet begränsas detta till Virgin från Newark (om jag minns rätt), British Airways och kanske American Airlines från JFK, British Airways från Boston samt United från Newark, Chicago och Dulles till London. Det är inte alla dagar och alla avgångar där det finns anknytning till Stockholm. Men British Airways är nog bästa valet i de flesta fallen..

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!