More points with Ethiopian Airlines

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Tommy Palomäki, 13 Augusti 2012.

1. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu fick jag kalla kårar - fick idag en bokning bekräftat med Ethiopian utan att ha sett kampanjen. Vilken lättnad att sedan upptäcka att jag flyger någon vecka för sent!

3. Björklund

Björklund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade resan för två dagar sedan och ser detta nu... Något de kan lösa tror ni? Har testat att maila dem angående detta så vi får väl se vad som händer! Andra tips på hur man annars kan lösa det?

4. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser inte i reglerna att man måste anmält sig innan man gjorde bokningen. Som jag tolkar det borde det inte vara några problem.

5. Björklund

Björklund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser inte heller några såna finstilta regler heller. Men hur funkar det då i praktiken? Får man de extra poängen när flygningen väl är genomförd (+6000p?)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!