[Mistake rate] 25 nätter på hotell centralt i Berlin för 1600 SEK

Diskussion i 'Hotell' startad av Andreas Eriksson, 28 Juli 2013.

1. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Löjligt bra pris för ett hyfsat hotell i Berlin!
    https://www.ebookers.com

Gratis avbokning dessutom. :p
    Givetvis behöver ni inte bo 25 nätter utan det fungerar självklart bra med en kortare visit. (18:e Maj måste enligt uppgifter dock ingå i bokningen.)

bra pris.png

cred till chokdee @ ft.

Last edited: 28 Juli 2013
    7 personer gillar detta.
  2. LiiaC

LiiaC Medlem

Bokade in mig, hade planer att gå dit ändå, får bli i Maj månad då :)

3. surrrr

surrrr Medlem

Booket jeg også. Bra share!

4. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack Andreas. då var det bokat! Behöver man vara där den första dagen i bokningen?

5. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack Andreas! Då var en vecka på budgethotell (i dubbel bemärkelse) i Berlin bokad! :)

6. Tackar! Bokade en vecka. Har många gånger funderat på att besöka Berlin och nu är det ju bestämt!

7. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Till er som aldrig varit i Berlin kan jag säga att jag personligen tycker det är en underbar stad!

Var där senast när det var fotbolls-em och j*vlar i havet vilken fest det var vid Brandenburger Tor i Hyundai Fan Park.
    http://www.kultimix.de/wp-content/gallery/fanmeile-2012/fanmeile-berlin (8).jpg
    (Att stå mitt i smeten där när Tyskland spelade match var häftigt och för att inte tala om när Tyskland gjorde mål.)

Nu blev det lite OT men som sagt, en trevlig och fin stad enligt mig. :)

Last edited: 28 Juli 2013
    1 person likes this.
  8. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det billiga priset verkar vara borta nu? Får upp ca 800:- per natt?!

9. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg nu på kreditkortsfakturan att jag blivit debiterad för rummen jag bokade upp! Jag trodde bara att jag lade in kortuppgifterna som en garanti för hotellet vid en eventuell no show. På min bokningsbekräftelse står det free cancelation upp till två dagar innan.
    Någon av er andra som råkat ut för samma sak?

10. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så här sade kundtjänst hos ebookers.com:
    "I understand that the reservation you booked is a refundable booking however, the payment will still be taken from your card from the time you booked as the hotel will collect the money from ebookers. In case you decide to cancel the reservation, we will cancel it for you and process refund and it will take 7-10 working days to be process to the card used in paying the reservation."
    Är detta ett vanligt förfarande?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!