Senaste nytt

[Mistake fare] Johannesburg - Zurich/Genève O/W, fr. 2800 SEK!

Senator

Moderator
Hoppas du inte stannar så länge i San Juan, det är en riktigt "dump" :) Däremot är det en fantastisk gateway till andra ställen i Karibien eller som avreseplats för en kryssning.

Dock, gamla San Juan kan man besöka; sedan sitta nöta på Black Jack borden på kvällarna...
 
Hoppas du inte stannar så länge i San Juan, det är en riktigt "dump" :) Däremot är det en fantastisk gateway till andra ställen i Karibien eller som avreseplats för en kryssning.

Dock, gamla San Juan kan man besöka; sedan sitta nöta på Black Jack borden på kvällarna...

Har 6 dagar i SJU men har planer på att utnyttja SJU-HNL dealen med AA så det blir väl inte mer än 1-2 dagar i SJU (max) isåfall.
 

NyfikenGrau

Medlem
25 timmar, ganska exakt. E-ticket har utfärdats men Uniteds bokning verkar inte slå igenom till Amadeus, så jag kan inte välja platser.

För att vara på säkra sidan: Det är väl en biljett till just det priset man binder sig till, så om det inte funkar så avbryts bara allt? Det vore ju tråkigt att få veta att 3000 kr plötsligt råkat bli 15 000 eller liknande :p
 

Dr. Miles

Expert
För att vara på säkra sidan: Det är väl en biljett till just det priset man binder sig till, så om det inte funkar så avbryts bara allt? Det vore ju tråkigt att få veta att 3000 kr plötsligt råkat bli 15 000 eller liknande :p

Jag har hört att det har hänt när det var konversion error fare.
Vid bokning/köpet var t ex 2.000 SEK men vid biljettering hann flygbolaget att justera valutakoden och det blev t ex 2.000 USD.
De som hade sådant problem fick dock till slut häva köpet för det var inte det de har bokat.
 

NyfikenGrau

Medlem
Jag har hört att det har hänt när det var konversion error fare.
Vid bokning/köpet var t ex 2.000 SEK men vid biljettering hann flygbolaget att justera valutakoden och det blev t ex 2.000 USD.
De som hade sådant problem fick dock till slut häva köpet för det var inte det de har bokat.

Aha, intressant, tackar! Jag tror inte just det felet är aktuellt i detta fall eftersom ett "motsvarande" pris visas i euro.

Men oavsett vilken typ av fel det skulle kunna vara, bör det ju som du skriver vara så att din sista mening alltid gäller - dvs om de justerar priset under väntetiden så måste de fråga igen om man accepterar det nya priset eller helt enkelt avboka allt?
 
Toppen