Senaste nytt

Mistake fare Business med KLM till Taiwan

Agö

Medlem
Dessutom verkar det råda lite oklarheter om det är vänster- eller högertrafik som gäller i Vietnam om jag förstått saken rätt på vänner som varit där. Man kör helt enkelt på den sida det passar bäst för att man skall komma fram... Det var dock ett antal år sedan det kanske är lite bättre nu?
Inte i Hanoi ivf...!
 
Dessutom verkar det råda lite oklarheter om det är vänster- eller högertrafik som gäller i Vietnam om jag förstått saken rätt på vänner som varit där. Man kör helt enkelt på den sida det passar bäst för att man skall komma fram... Det var dock ett antal år sedan det kanske är lite bättre nu?

Ballar av stål och ett visst mått av Death Wish hjälper också. Enda stället med värre trafik som jag upplevt är nog utanför Colombo på Sri Lanka.
 

tomten

Medlem
Nu blir jag nyfiken, vad är japansk influensa? (är det något som skiljer den från vanlig influensa?)

jag tänkte mest på sjukdomar och sådär? Vår bebis hade nyss en vanlig förkylning och det var ganska jobbigt. Jag tänker om man sitter på ett plan och folk nyser och snörvlar? Och sen tänker jag på de sjukdomar som finns i Asien. Min kompis fick nyss japansk influensa efter några dagar i Tokyo.
 

nilsson

Medlem
Jag funderar på hur jag ska göra, jag har redan besökt Taiwan och hade hellre besökt ett ställe jag inte har besökt tidigare. Jag har funderat på Okinawa eller Seoul istället. Eller har någon annan tips på något ställe (förutom de uppenbara; Vietnam, Hongkong, Kina, Filippinerna, etc) man kan flyga till för sådär max runt 2000 SEK? Kanske någon ö österut man aldrig har hört talas om?

Själv funderar jag på Vietnam, för där har jag aldrig varit. 834:- enkelresa verkar det som.
 
Toppen