Misstag!

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Fredrik Bodin, 24 Oktober 2013.

1. Fredrik Bodin

Fredrik Bodin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flög British Airways i economy ARN-LHR. Var flera år sen jag flög ekonomiklass sist - vilket misstag!

Torr oätlig macka, grannar som hostar och nyser på en om vartannat och vassa armbågar. Fullkomligt nonchalant personal. Fick panik då det var så trångt :p

Hädanefter blir det enbart premiumkabiner. Punkt. :cool:

2 personer gillar detta.
  2. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Tror du skulle må bättre med PJ. Hostande folk med vassa armbågar och dryg personal finns det även gott om i Business :)

9 personer gillar detta.
  3. Även i CE hostas det för fullt och nyses i dessa tider. Visst man sitter inte på varandra som i ekonomi men för att vara europeisk MC så är det inte alls tokigt. Skaffa dig minimum silver och du kan boka rad 5 i ekonomi med blockat mittensäte eller E-exit. Att gnälla för gnällandets skull är dumt.

5 personer gillar detta.
  4. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flög just LHR-GOT. Trots att jag krediterade till American Airlines där jag "bara" är Sapphire där, kunde jag byta 6A med blockat mittsäte vid incheckningen. Ankom från HKG 05.00 så då ser man till att få lite frukost och Taittinger i Galleries F:D

1 person likes this.
  5. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blockering kommer rätt sent upp som alternativ, hittad just de platserna 6AC till våran trip på lördag, nån som vet när de kommer? Jag har silver.

6. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om jag minns rätt släpps de platserna 72 h innan avgång, så det gäller att hänga på låset!

1 person likes this.
  7. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och nu hade de ändrat så jag fick flytta fram till 5AC, blocken var borta på rad 6...

8. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!