Mission completet för detta året i allianserna

Diskussion i 'Oneworld' startad av lillemannen, 12 Juli 2016.

1. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då var det klart med årets sista mål, den sista höga statusen i allianserna. Detta efter en tripp till Hawaii och en del i Asien. Då är man i Oneworld, Emerald tom jan 2018, EuroBonus Diamond i Star Alliance tom okt 2017 och Skyteam Platinum tom mars 2017
    Det är kul att jag har lyckas optimera och spendera mer pengar än jag har tänkt på flygresor samt alla tips som kommer in här. :D Tack än en gång för detta forum finns.

Screenshot_2016-07-11-21-54-08.JPG

Last edited: 12 Juli 2016
    Dreamliner787, Kricka, Smuffe och 13 andra gillar detta.
  2. pep

pep Medlem

....der er jo den fjerde alliance med Etihad as lead...hvordan står det mon til der?
    (jeg er selvfølgelig lidt misundelig...)

3. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Bra jobbat där! :)
    Själv har jag bara åstadkommit en av allianserna med faktiskt flugna mil, resten är statusmatchade. Till högsta eller näst högsta nivån. Men inser att det närmaste året så kommer det ändå bara bli *A... igen. Måste be någon av vännerna här att tvinga mig till något annat än Lufthansa F, LX F och SK C.

4. Intressant att få höra mer hur du lyckades med Skyteam. Finns det skrivet på forumet sen tidigare?

jerixon gillar detta.
  5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alitalia?

6. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SQ F!

Smuffe och Helge Haugen gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!