Minus på kontot

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Johan Pfeifer, 25 Januari 2013.

1. Johan Pfeifer

Johan Pfeifer Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    Jag loggade just in på mitt, ganska inaktiva, Flying Blue-konto och upptäckte att jag har -5000 miles!

Måste jag hyra in ett flygplan så att jag kan betala tillbaks miles:en? Kommer nån kille med basebollträ att knacka på dörren och kräva tillbaks dem och i så fall när? Behöver jag betala ränta? Eller ska jag bara "glömma" bort mitt konto och skaffa ett nytt? :-D

Screen Shot 2013-01-25 at 11.29.37.jpg

Också värt att notera: "Datum för senaste transaktion 15-01-2013", men i listan över transaktioner så är sista transaktionen daterad 02-01-2013.

Innan jul brände jag, lätt desperat, 37 500 miles på att ta mig hem till Sverige från London efter att ha insett att alla miles skulle försvinna vid slutet av året. Efter det hade jag fortfarande 5 344 miles kvar så jag donerade 5 000 av dem till välgörenhet. Sen verkar det som om mina miles har förfallit innan donationen dragits från kontot (kan det vara det som hände 15-01-2013?)

3 personer gillar detta.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tja, du får väl helt enkelt ta en R/T till LOS eller liknande för att fylla på kontot igen. Vill inte din chef att du ska åka dit och testa något snart..? :)

3. Johan Pfeifer

Johan Pfeifer Medlem

Land:
    Vem vet :) Men då är det bättre att skaffa ett nytt konto kanske? 0 > -5000 :eek:

1 person likes this.
  4. Det här kommer nog Karin skratta gott åt.

1 person likes this.
  5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skynda dig på så du hinner statusmatcha ditt nya konto också då!

1 person likes this.
  6. Johan Pfeifer

Johan Pfeifer Medlem

Land:
    Naturligtvis så fixade Karin det där snabbt och smidigt (så snart jag skickade henne detaljerna hon frågade efter). Det är bra service här!

6 personer gillar detta.
  7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, Karin gör en kanoninsats för AF/KLM genom att finnas här och hjälpa oss!

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!