Minst dåligt? Best Western Arlanda Hotellby eller Best Western Park Airport Hotel

Diskussion i 'Best Western & Rewards' startad av Homer, 1 December 2014.

1. Homer

Homer Medlem

20 december till 31 januari 2015 sänker vi frinattsnivåerna med 4 000 poäng. Missa inte det!

Det handlar alltså om att bränna BW poäng inte om att hitta ett bra hotell,
    följande kostar båda 12 000 poäng nu (normalt 16 000).

BEST WESTERN Park Airport Hotel Arlandastad Sweden, (Tidigare Park Inn by Radisson)

BEST WESTERN Arlanda Hotellby
    (det sistnämnda har jag bott på för några år sedan, spartanskt med tunna väggar, hyfsad frukost)

2. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fd. Park inn, är nog en av de sämsta hotellen jag har bott på. Slitet, mögel, äcklig frukost... Samt tunna väggar och allt sånt som hör till... Kör på hotellbyn

3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bodde på Park Inn i Januari och tyckte att det var helt OK. Det var knappast det bästa hotell jag bott på, men rummet i sig var rent (dock var inredningen riktigt ful, och utsikten deprimerande), sängarna var bekväma och badrummet fräscht. Efter en 11 timmars flygning i Economy från Japan var det riktigt skönt att kunna vila ut ordentligt, så jag var inte så kräsen med hotellet. Frukosten var dock väldigt spartansk och knappast den buffé som man normalt förväntar sig, men frallorna var färska och fullt ätbara. Shuttle bussen till Arlanda funkade hyfsat smidigt.

4. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kärnfrågan är om föd Park Inn har bytt regi eller om det är same-same som förr? Annars kan man ju hoppas att dom gjort en uppryckning....?

Av gamla Park Inn och BW hotellby hade jag valt hotellbyn alla dar i veckan.

5. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bor på dessa hotell ett par ggr per år. Tycker Hotellbyn är väldigt mycket bättre!
    Bra frukost, trevligare rum och renare känsla. Inget av dem är topphotell, men det är stor skillnad mellan dem.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!