Senaste nytt

Mina poäng på Eurobonuskontot är fel

lowflyer

Medlem
Hade samma problem förra året.. summan rätt men detaljerna uppåt väggarna.
Tog SAS på chatten så tankade dom om hela transaktionshistoriken eller vad man skall kalla det och allt såg OK ut igen!
 

MrShield

Medlem
Intressant att flera verkar haft exakt samma problem.

Jag pratade med chatten och fick en mailadress dit jag fick skicka felbeskrivningen :)
 

Mr.C

Medlem
Hade sama problem för ett par veckor sen. Räknade med att SAS IT hade lite fuffelns för sig och väntade bara. Då poängen var rätt men aktiviteter fel. Ordnade sig självt efter ett par dagar. Så länge summan är rätt är allt bra tänkte jag...
 

MrShield

Medlem
Kan ju meddela att problemet kvarstår.

Via chatten hade ingen aning om vad jag menade, hade aldrig hört om det förut och kunde inte hjälpa mig. De hänvisade till Eurobonus telenummer.

När man ringer dit hänvisar de till en emailadress.

Har skickat tre mail till adressen, ingen respons alls.
 

lowflyer

Medlem
Ja, det är väl ganska random hur kundtjänst agerar.. troligt att jag fick tag på en med lite mer koll eftersom svaret var något i stil med: -Ja, detta kan jag desvärre inte lösa själv men jag skall skicka detta vidare och det bör fungera inom några timmar.
Villket det också gjorde.

Prova att chatta igen? :confused: Eller bara se om det löser sig. Det är ju trots allt av kategorin kosmetiskt.

OT: Ringde SAS igår och ville ha hjälp med att slå ihop ett par flygsträckor som ej var möjliga att kombinera på SAS.se, och dessutom fungerade inte SAS.se varken igårkväll eller just nu! (Kampanj eller?)

Första agenten som svarade var bara märkbart irriterad på mig och tyckte att: - Om inte jag kunde söka en viss kombination på hemsidan så kunde inte hon heller.
Så ringde jag upp igen och fick precis den hjälp jag ville ha med inställningen: - Jamen då sätter vi igång och söker då och ser hur vi kan kombinera dessa flygsträckor.

suck?
 

AABack2ARN

Medlem
OT: Ringde SAS igår och ville ha hjälp med att slå ihop ett par flygsträckor som ej var möjliga att kombinera på SAS.se, och dessutom fungerade inte SAS.se varken igårkväll eller just nu! (Kampanj eller?)

Undrar vilken typ av kundservice dessa människor förväntar sig när DE kontaktar kundtjänst eller besöker en butik? :(
 
Toppen