Mina poäng på Eurobonuskontot är fel

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av MrShield, 20 April 2015.

1. MrShield

MrShield Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon annan som har problem med att informationen på Eurobonuskontot inte alls stämmer sedan ett par dagar tillbaka?

Alla mina hotellnätter har exempelvis helt försvunnit. Mina bonuspoäng för Amex står alla två gånger osv.

Att försöka ta kontakt med SAS gällande detta verkar vara ett svart hål när man inte ännu är EBG. Hur gör man egentligen för att lyckas få någon respons?

2. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Allt ser rätt ut hos mig, så verkar inte vara för alla (vilket nog hade upptäckts tidigare här isf ;) )

3. MrShield

MrShield Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Okej, tack för svar, men det var oroväckande för min del :)

Jag förstår dock inte hur man skall nå SAS för att påpeka felet när man inte är EBG, vet du?

4. miramax

miramax Medlem

Ring :)

5. DonM

DonM Medlem

Land:
    Norge Norge
    Jag upplevde något liknande för ett par månader sedan. Ringde Eurobonus support och dom bekräftade felet + rapporterade till IT som skulle köra en "rekalkulering" på mitt konto. Dvs - någon form av reset som beräknar alla poäng på nytt. Allt var ok efter 24 timmar.

Du ringer bara Eurobonus support på vanligt vis - enda skillnaden för EBG är väntetiden skulle jag tro.

6. MrShield

MrShield Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har ringt en gång idag, efter en timme och 20 minuter av skum synth-musik la jag på :)

Men okej, det går alltså få svar på det numret, då får jag väl helt enkelt försöka igen.

Tack för era svar.

7. Johan Hbg

Johan Hbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har haft liknande under sista månaderna från och till. En gång visades inga flygresor alls på kontot, dock så stämde totalen, så var lugnt det.
    Nån gång stod alla transaktioner två gånger.

8. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Chatten eller Twitter är annars snabba genvägar att nå supporten. En del har även haft framgång på Facebook.

Jakob Österberg gillar detta.
  9. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara transaktionerna som blivit fel eller är summorna också fel?

10. MrShield

MrShield Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flera transaktioner har försvunnit och flera har blivit dubblerade, men min totalpoäng stämmer enligt hur det gamla såg ut. T ex står mina välkomstpoäng till Amex fyra gånger, men de har bara räknats en gång.

Ser likadant ut i appen som på två olika datorer, så inget cache-problem etc.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!