Mina Lifetime Tier Points

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av EricT, 10 September 2013.

1. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Loggade in idag på BAEC och såg detta: Mina Lifetime Tier Points!

Varför finns den? Syfte?

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var ser du det? Jag ser inget sådant...

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Homer

Homer Medlem

Rewarding a lifetime of membership:

With some of the most exciting changes we’ve ever made to the Executive Club now underway, we’re delighted to take this opportunity to show our Members just how much their membership means to us.
    .

A new way to recognise our Members

We’re now giving Tier Points earned in the past, real value in the present. So in addition to annual Tier Points, we’re going to recognise and reward Members for their entire membership with Lifetime Tier Points – that’s all the Tier Points earned from the very first day of membership.

Members will be able to see their Lifetime Tier Points balance whenever they log in to their accounts or receive emails from us.

Recognising Lifetime Tier Points like this lets us show all our Members how much we value their entire membership – past, present and future.

It also gives every Member of the Club the chance to accumulate enough Lifetime Tier Points to achieve the new rewards we’ll be introducing in the future – starting with the launch of Gold membership for life.

https://www.britishairways.com/sv-se/information/lifetime?source=MoreInfo

5. Homer

Homer Medlem

With Lifetime Tier Points you will earn the following benefit:
    •When you've earned 35,000 Lifetime Tier Points, you will receive Gold Membership for as long as you are a Member of the Club

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jomentjena. Bara en ca 23 år kvar då jag behöver hålla Gold då...

1 person likes this.
  7. Homer

Homer Medlem

Jag tolkar det inte som att man måste kvalificera för guld varje år, utan det går bra att t.ex tjäna
    7.000 TPs ett år, 350 TPs ett annat, 0 ett tredje osv.

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Absolut, men om man drar in 1500 TP/år så tar det drygt 23 år att kvala in. Det är lite mycket tycker jag...

9. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blir en bra present till mig själv ganska lagom till min 100-årsdag :)

2 personer gillar detta.
  10. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det är väldigt mycket tycker jag med!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!