Mina Eurobonus sidor

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av ulagun, 4 Juni 2014.

  1. ulagun

    ulagun Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Har förgäves försökt logga in på "Mina sidor".
    Får upp ett meddelande att "Sidan du söker efter inte längre finns eller är flyttad".
    Var den är flyttad har jag tydligen inte med att göra, eftersom det inte meddelas.
    Någon av er som känner till anledningen innan jag börjar efterforska.?
     
  2. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag kan logga in, men det tog säkert 60 sekunder.

    Rensa din cache och testa att ta bort ev cookies för sas.se.
     
  3. Jonas H

    Jonas H Medlem

    Inloggningen fungerar förvisso och kontoställningen verkar rätt, men hela min historik är puts väck, både i appen och på sas.se/flysas.com, så nog är det något som är på tok.
     
  4. Agö

    Agö Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Det där händer väl stup i kvarten ;)
     
  5. obs

    obs Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Det fungerer fint her, og der var umiddelbart heller ikke nogen problemer da jeg tjekkede tidligere i eftermiddags.
     
  6. Jonas H

    Jonas H Medlem

    Faktiskt första gången på tio år det händer för mig, men jag kollar iofs inte varje kvart heller :). Nu är den tillbaka...
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×