Senaste nytt

Min samling av besökta flygplatser

A

Aurora

Guest
Jeg har samlet 74, hvorav 35 er i Norge. Håper å få flydd til alle flygplatser i Norge innen kort tid :)
 

ulagun

Medlem
När blir det EZE!?

Här har vi en av stolligheterna.
Flugit EZE två gånger för vidare transport Uruguay. (F.ö underbart land att semestra i)
Normalt sätter man sig på en buss som tar en över Rio de la Plata snabbt och enkelt med bekväm färja.
Första gången såg jag att United flyger Buenos Aires- Montevideo och vidare Chicago..
Lade ut 20.000 poäng för en 20 minutersflygning i business i.st. f färjan. Men det blev en flygplats till samlingen.
 

FF#1

Medlem
Är inte det lite mainstream? Baden Baden, Rygge och Skellefteå måste väl ändå vara lite mer "äkta"? :D
vad är det för fel på Skellefteå, vet inte hur många gånger jag har åkt ungdoms/student biljett där pga. slut biljetter på LLA. :)
Namnet på orten för flygplatsen... Sjöbotten är ju dessutom för härligt!
 
Jag får det till 98 stycken flygplatser. Har en känsla av att jag har glömt någon, men det är troligtvis bara min inre önskan om att nå upp till 100 som spelar mig ett spratt.

Mina flygplatser

Edit: Glömde Göteborg. :) Således 99 flygplatser.
 
Last edited:

Fredrik

Medlem
112 stycken för mig. Jag gör regelbundna försök att få nya flygplatser och rutter på kartan. Självklart är jag begränsad om jag åker till Amsterdam med jobbet men ska jag på resa utanför Europa är ny resväg en viktig faktor.
 

Moco

Medlem
vad är det för fel på Skellefteå, vet inte hur många gånger jag har åkt ungdoms/student biljett där pga. slut biljetter på LLA. :)
Namnet på orten för flygplatsen... Sjöbotten är ju dessutom för härligt!

Absolut inget fel på Skellefteå. Det var inte så jag menade. Satte det bara i kontrast till Paris etc. och då blir det lite mer exotiskt med Skellefteå, i min mening :)
 
Toppen