kaktusen
Medlem
Du har haft kortet extremt kort tid och det är ett (1) köp som gått fel. Sitt ned i båten. Oavsett hur bra man är så kan ju saker gå fel. Förslagsvis så tar du det lite lugnt och ser om problemen fortsätter. Ett köp på 17k är småpotatis om du inte har risig UC. Har du säkerställt att det inte är problem med uppkoppling/verifiering via butiken? Detta är vanligt med Amex. Mer utomlands men det händer även relativt ofta i Sverige.Men saken är att det ska vara smidigt för kunderna om det ska värt att använda korten. Jag blir orolig när jag till och med ringt in i förväg och det blir fel, pratat med kundtjänst under tiden fått ett ok igen och det blir fel igen. Ett tredje samtal och får ingen konkret svar. 1 timme i telefon för att försöka reda ut soppan. Förlorade ett par timmar på hela situationen när jag kunde fått betalt istället. Hade jag bara velat använda mitt visa kunde jag skickat någon istället för att köpa och hämta sakerna. Rädslan jag får är att det blir likadant gång på gång.
Köpet var på 17'