Senaste nytt

[Min Blogg] The Flying Viking

agehall

Medlem
Nix, har aldrig haft mer än ett par timmar på AMS, så jag har aldrig behövt övernatta där. Däremot har jag provat Sheraton på CDG ett par gånger och det kan jag inte direkt rekommendera att göra om man inte absolut måste.
 

Singapore

Medlem
Var tycker ni jag ska flyga nästa gång? Rösta på:

1. Bryssel
2. Amsterdam
3. Köpenhamn

Det kommer även vara en rapport om staden i fråga och inte bara om flygningarna som det har varit tidigare!:)

Jag skulle onekligen kört på AMS. Ska förövrigt försöka hålla ett öga på din blogg lite då och då.
 

lonewolf

Medlem
Lutar åt att det blir AMS!:) Får se om det blir Club Carlson eller Hilton kontot som ska få sig lite poäng!
 

agehall

Medlem
Rent spontant skulle jag rösta på Hilton om du har ett ungefär likvärdigt val. Jag måste säga att jag verkligen gillar Hilton och jag tycker att deras HHonors Gold känns som att det har större mervärde än Club Carlson Gold.
 

lonewolf

Medlem
Rent spontant skulle jag rösta på Hilton om du har ett ungefär likvärdigt val. Jag måste säga att jag verkligen gillar Hilton och jag tycker att deras HHonors Gold känns som att det har större mervärde än Club Carlson Gold.

Dessvärre verkar inte Hilton status matcha Club Carlson Gold:(
 

agehall

Medlem
Fast du kan ju göra MVP challenge. Vad är det som behövs då, 15 nätter alt 4 stays inom 90 dagar tror jag. Det är iaf rätt enkelt.

Nu är bara problemet att behålla det, för jag gillar det verkligen!
 

lonewolf

Medlem
Vill bara säga det att om det finns någon som driver en blogg eller webbsida med fokus på flyg eller resande och vill bli länkade från min blogg är det bara att skicka PM till mig eller kontakta via mail! :) BusinessClass.se finns redan med!
 
Toppen