Senaste nytt

[Min Blogg] The Flying Viking

Dr. Miles

Expert
Helt enig med twiggs och Ola. Jag har inte kunnat ge bättre feedback än de skrev.
Lycka till med din blogg, lonewolf. Jag kommer att kollla bloggen då och då. :)
 

lonewolf

Medlem
Jag gillar att läsa allt möjligt om folk som är lika knäppa eller värre en mig (kopplat till flyg och resor)..:) Ta till dig det twiggs skrev. Jag har läst dina inlägg nu och tycker att bloggen är aningen opersonlig. För att jag ska fastna så krävs det mer av det "runt omkring", inte bara bara tripreports (självklart ska dessa finnas kvar). Vem handlar bloggen om, vems tankar är det, hur det kom sig att du hamnade i loungen på en eco biljett osv.

Jag ser potential i denna blogg och jag ska bokmärka den för att se hur det artar sig :). Förresten har SAS "köpt" över dig från DY? ;). I bloggen har du ett ypperligt tillfälle att berätta hur det kom sig att du så hastigt gjorde slut med DY ;). Ja, jag är nyfiken...


Lycka till!

Bokmärk som Palazzi och så lovar jag att bli mer personlig och bjuda på mycket intressant framöver!:)
 

MarcusC

Medlem
Har lagt upp som bokmärke oxå. Instämmer i twiggs åsikter, Viktigast som sagt är nog täta frekventa inlägg, som kanske då ofta berör resande och flyg. Keep it coming
 

lonewolf

Medlem
Har lagt upp som bokmärke oxå. Instämmer i twiggs åsikter, Viktigast som sagt är nog täta frekventa inlägg, som kanske då ofta berör resande och flyg. Keep it coming

Kul att höra! Det kommer redan komma nytt inlägg ikväll eventuellt annars blir det garanterat ett inlägg imorgon! :)
 

henke12

Medlem
Härligt med en blogg lonewolf!

Men att LLA är helt ointressant kan jag väl inte hålla med om.. Hur många flygplatser i Sverige kan du få hålla på väntplats för att en rote 39 ska landa? :)
 

lonewolf

Medlem
Var tycker ni jag ska flyga nästa gång? Rösta på:

1. Bryssel
2. Amsterdam
3. Köpenhamn

Det kommer även vara en rapport om staden i fråga och inte bara om flygningarna som det har varit tidigare!:)
 

agehall

Medlem
Testa AMS. De har en hel del skojiga saker man kan prova där, både sådant som finns på andra platser och sånt som i princip bara finns (lagligt) där.. ;)
 

lonewolf

Medlem
Testa AMS. De har en hel del skojiga saker man kan prova där, både sådant som finns på andra platser och sånt som i princip bara finns (lagligt) där.. ;)

AMS lockar, men inte för att pröva på det som är endast är lagligt där! :) Har du prövat Park Plaza på Schiphol?
 
Toppen