Miljoner av restips i SAS-appen

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 4 Januari 2016.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

SAS remaop

Nu lanserar SAS funktionen Remap, en helt ny funktion i den välkända SAS-appen. Funktionen gör det möjligt för alla som har appen att skräddarsy och dela personliga restips med andra resande. Över 1,8 miljoner människor har redan laddat ner SAS-appen, och den används till att beställa flygbiljetter, checka in, boarding, se EuroBonus-poängstatus och inte minst…

Se hela inlägget

2. Tanken är god men det är lite synd att jag får tips om platser jag inte besöker...

rps20160104_203755.jpg

3. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det hade ju varit ännu bättre om de buggfixat Windows-appen. Version 1.0.0. kom trots allt 1/7.

Buggen att jag inte kan ändra destination/datum utan att starta om appen stör mig mycket, men för SAS borde det vara ett ännu större problem att det inte går att genomföra ett köp...

4. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Det där är ju generiska "kartor". Det är ju bara för dig att skapa en egen karta och märka ut intressanta platser.

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Undar när min karta med ölbryggerier/pubar i San Francisco kommer att publiceras.
    Gjorde en sådan karta för att prova på hur det fungerade... Ska nog bygga en karta över ölbryggerier man "måste" besöka längs med HWY1 också :)

jumbooze och Jakob Österberg gillar detta.
  6. Jag trodde att jag skulle få tips av platser där jag är intresserad av, inte bara ge tips.
    Jag provade att mata in t ex Tokyo, Beijing, Hong Kong men fick jag inget tips.

7. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Aha, jag testade bara att skapa en ny plats. Om jag förstod rätt så skulle man kunna få tips av sina Facebook-kontakter? Svårt för mig att testa eftersom jag inte har Facebook. Jag håller mig till Stay, betydligt bättre.

8. Jag använder inte heller Facebook...

agehall, jumbooze och Golfkillen gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!