Miles & More till Eurobonus

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Nikolas, 13 September 2016.

1. Nikolas

Nikolas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej

Jag har försökt googla och söka utan resultat och klickat mig igenom flera sidor i businessclass, ursäkta om jag missat något inlägg.

Undrar helt enkelt om jag kan överföra miles & more från Lufthansa till min Eurobonus? Det handlar endast om 8,406 Lufthansa miles. Det är kanske inte värt om det går att överföra?

Tack på förhand

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nix, det går inte.

3. Nikolas

Nikolas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. ulagun

ulagun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hustrun satt med M&M kort hon inte använde längre med drygt 8.000 Miles.
    Hittade två alternativ antingen skänka dem till välgörande eller boka hotellrum som delbetalning för dem vilket inte gav så värst mycket bättre rumspris.

5. ulagun gillar detta.
  6. Nikolas

Nikolas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack @ulagun och @Dr. Miles ..ska kolla närmare på det och se vad worldshop har att erbjuda. Fick se att poängen räcker till en RIMOWA travel kit, helt ok.

Dr. Miles och ulagun gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!