Miles&More member service

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av A380*G, 27 April 2012.

1. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    M&M member service kan vara en riktig hit or miss. Vilket M&M call centre ringer ni vanligtvis till?

Själv så brukar jag ringa till Tyskland, de har 24/h service (iaf för SEN) och även relativt kompetent personal.

2. Det SEN numret som finns för Sverige hamnar väl numera i Kapstaden om jag minns rätt. Och jag skulle väl säga så här; att kalla M&M Medlemsservice för "hit or miss" är i min värld "Understatement of the Year". :p Ibland är dom helt hopplösa.

Jag använder dock detta ibland eller,
    ringer Tyskland "out of hours" eller,
    ringer UK

Nu har jag även fått SEN numret för Swiss i Basel som jag skall prova när det behövs nästa gång.

3. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp M&M Service är Hit or Miss......för att inte tala om mailfunktonen med M&M..helt värdelöst....Det är inte en av LHs starkaste sidor..

4. och andra sidan, vilket flygbolag har stabil kundtjänst? Inte amerikanska flygbolag i alla fall...

5. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har en poäng AHO....det är väl inte många flygbolag som kan stoltsera med en stabil kundtjänst....

Med tanke på diskussioner kring ARN & SAS, får jag ju säga SAS är väl ett av få bolag man relativt enkelt ändå kan komma i kontakt med och få ett vettigt svar. ( Undantaget BKK retro claim !)

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!