Senaste nytt

Miles & More kampanj (2500p/stay) när man bor på Hilton fram till 31 oktober 2018

Senator

Moderator
Sådär ja.. Jag har haft M&M liggande sedan länge, men detta var en vistelse bokat innan jag reggade mig för kampanjen:

eefff1981cad97b39d47a39558d913ad.png


Jag har några stays till under kampanjen.
 

Tostarp

Medlem
Min stay på Curio Hamburg i Fredags trillade in på exakt samma sätt, dvs bokad och betald för att tag sedan men reggad kampanj i Torsdags förra veckan.

Dvs allt ser ut att funka :)
 

Jönsson

Medlem
Testade under de gångna veckorna några olika metoder att ändra travel partner på utförda bokningar. Samtliga sex bokningar var utförda med annan travel partner och utspridda på tre olika brands inom hiltongruppen. Här är resultatet.

Att uppdatera sitt konto själv i efterhand, på webbsidan, till Lufthansa Miles and More fungerar inte. Den partner som valts vid bokningstillfället följer med bokningen fram till vistelsen. Inga poäng till M&M.

Att ändra travel partner på hotellet är inga problem. Testade både vid incheckning och vid utcheckning, båda med samma resultat. Receptionisten ändrade bara en rullist till den partner jag önskade. Fick poäng postade på M&M två dagar efter poängen på Honors.

Att ringa Honors och be dem ändra travel partner på enskild bokning gick också bra. Samma resultat som ovan.

Nu återstår att se om man kan be Honors lägga in travel partner i efterhand, efter avslutad vistelse. Detta betvivlar jag dock starkt.
 

agehall

Medlem
Att uppdatera sitt konto själv i efterhand, på webbsidan, till Lufthansa Miles and More fungerar inte. Den partner som valts vid bokningstillfället följer med bokningen fram till vistelsen. Inga poäng till M&M.
Det stämmer inte för mina bokningar - jag har nu två bokningar som gjordes med "fel" travel partner i profilen. Jag har ändrat till M&M innan jag bodde på hotellen och nu när poängen postat så har båda bokningarna gett poäng till M&M.

Som vanligt när det finns motstridig information så är min rekommendation att ta det säkra före det osäkra, så nästa stay kommer jag se till att hotellet uppdaterar i bokningen innan jag checkar ut.
 
Toppen