Miles&More HON Circle tag

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Mr Carter, 1 Mars 2012.

1. Mr Carter

Mr Carter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Träffade nyligen två st kollegor från ett annat företag inom gruppen som är medlemmar i M&M och denna tag prydde deras kabinväskor :) Har ju haft en del invändningar mot EBG-taggen (visserligen motsvarar ju inte EBG HON Circle) men det ska väl mkt till innan den här taggen går sönder.
    IMAG0399.jpg

2 personer gillar detta.
  2. Jag har tio stycken orange HON taggar liggandes (en liten gåva från Lufthansa i Manchester efter att min flight blev ombokad). Kanske skulle plasta in och sätta på väskan så man alltid kommer först :)

3. SEN taggen är också av hög kvalité, men jag hade hoppas den var lite mindre röd :eek: så man inte stod ut så mycket. Jag tror detta går tillbaka till tiden innan HON då SEN och First var länkade. Titta hur Lufthansa kopplar rött med First när ni är i Tyskland. Även boardingkorten har rött...

Men HON taggen är elegant...

4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gillar Lufthansa's SEN och HON taggar då de är väldigt diskreta. Många människor lägger nog inte märke till att de är "statustaggar". Får man förresten någon bricka med adress, etc att lägga i taggen?

5. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det ingår ett kort med digital remsa med uppgifter om vem väskan tillhör.

6. Mr Carter

Mr Carter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Elegant, diskret och slitstark. Det kan nog inte bli bättre :) Dags att en gång för alla byta till M&M, om "taggen" får bestämma :cool:

7. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, SK-taggen klarar inte många resor innan den slits av...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!