Senaste nytt

Mileburn Run Köpenhamn-Tokyo i Lufthansa First med 4 tim på Narita

Bäst Använda Miles Någonsin!

Tack för en härlig berättelse. Ser att du också lyckades få till något mycket mer spännande och personligt än en busstur till Narita town också. Bra jobbat där, sov gott nu! :)
 

Jonas C

Medlem
Börjar fundera på en liknande Milenurn Run fast aningen mer exotisk och mindre glamourös. En helgresa till ett krigshärjat land rättare sagt.
 
Last edited:

jumbooze

Medlem
Komiskt, satt på planet hem och läste min email mellan inläggen här och fick en tripit alert, pack your bags your trip is about to start, hade glömt att jag hade ett hopp till LHR i veckan :)
 

jumbooze

Medlem
På måndag på jobbet:

Kollega till jumbooze: God morgon, jumbooze. Hur har helgen varit?
jumbooze: God morgon xxx, jo det var roligt men lite trött...
Kollega till jumbooze: Vad har du gjort?
jumbooze: Åkte till Tokyo och kom hem igår.
Kollega till jumbooze: VA!?​
Krävdes bildbevis för att folk skulle tro mig, men en bild på mig i tempelmiljö & en på flyget var tillräckligt för att få veta att jag var redo för looneybin :D
 

agehall

Medlem
Krävdes bildbevis för att folk skulle tro mig, men en bild på mig i tempelmiljö & en på flyget var tillräckligt för att få veta att jag var redo för looneybin :D

På mitt jobb skulle de inte bli det minsta förvånad. Snarare sucka lite och sedan fortsätta dricka sitt morgonkaffe.
 

flierman

Medlem
Därefter blir det kaviar & vodka och en förrätt till som jag inte minns nu :D
Sallad med tomatdressing.
Gås & rött vin (2006 chateu laroze)
Frukt, osttallrik choklad dessert, Eiswein
Kvittenbrännvin/likör
Praliner & dubbel espresso,
Blue Label Whiskey
.

Verkar nice....lite off topic..hur är Blue Label, har aldrig haft förmånen att få testa den varken på marken eller i luften, är den så bra som det ryktas om?
 

jumbooze

Medlem
Mileburn Run CPH-NRT i LH F med 4 h i NRT

Den är god men inget som jag blir lyrisk över men då är jag en Rom först Whisky sen kille
 
Toppen