Senaste nytt

Miami International AirPort - Victorias Secret

Nu ska jag inte sprida allt för konstiga vibbar men vad jag hört finns det enbart 8 st Full size butiker utanför USA som har "hela sortimentet". Butiken just på flygplatserna har vad dom kallar basic utbudet som är parfymer, trosor, bodysplash och bodylotion.

Fråga inte varför jag har sådan koll men det här är en butik som frekvent har besökts under åren med resor. Nu har dom dock öppnat en mindre butik i Stockholm så börjar beställningar sina lätt. Dock går de inte att slå prisskillnaden, bodysplash (parfym) här i sverige ligger på 139SEK inkl moms. Senast nu på Hawaii köpte jag dom för 40SEK styck inkl skatt.

Finn redan en tråd om det: Victoria's secret på någon av dessa flygplatser??? | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor

Men nu ska jag inte låta som en expert i ämnet så sätter punkt här för inlägget :rolleyes:
 

Crille81

Medlem
Står ju enligt bilden inget om att den enbart är Beauty och Accessories?

Nu får ni experter uttala er :)
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    140,3 KB · Visningar: 157
Då hänvisar jag till dig om det inte finns så tar du konflikten, deal? :)

Jo då, dubbelkollade på hemsidan nu och dom har även sin Victoria's secret Pink butik i anslutning till den butiken du visade i shoppingcentret. Då kan jag garantera att dom har det du behöver (eller din tjej snarare sagt).
 
Toppen