Menzies Executive Lounge, Amsterdam Schiphol (Schengen)

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 29 September 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

Menzies Executive Lounge Amsterdam Schiphol Schengen

En medioker lounge. Modern design, standardutbud av drycker men i princip inget att äta. Inte heller mycket till faciliteter. Det finns klar förbättringspotential.

Se hela inlägget

2. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varit där också i början av augusti och jag tillbringa knappt en kvart där då de inte fanns sittplats eller något ätbart.

Champagnebaren en bit därifrån är mycket trevligare.

3. Jag kan intyga att det är lika illa ställt med deras non-Schengen lounge. Uruselt utbud av "mat" och dryck; inga tidningar; WiFi funkade inte; en stationär dator där man förväntades betala för Internet!; och så fullt att jag såg tre personer som delade på en tvåsittssoffa.

Tacka vet jag Privium ClubLounge!

Johan

4. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var där i somras. Inte mycket att äta mer än sockerkaka.

Kan rekommendera stolarna längst in bredvid trädet på första bilden.

5. perhall

perhall Medlem

Mitt starkaste och troligen oförglömliga minne från denna lounge är en indisk man som tar fram en rakapparat och sätter sig i en av fåtöljerna och rakar sig. Mycket märkligt...

6. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Var där förra hösten med mitt Priority Pass... Kan inte annat än hålla med: mediokert utbud, bara snacks och vinet var inte särskilt gott, vilket gör det hela till en tråkig upplevelse.

7. Jacob

Jacob Medlem

Det kommer ett test även på non-Schengenloungen. Personligen tycker jag den är marginellt bättre, men det är verkligen marginellt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!