Menzies Aurora Lounge, Stockholm Arlanda, Terminal 2

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 15 Augusti 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

Menzies Aurora Lounge, Stockholm Arlanda Terminal 2

En riktigt trevlig tredjepartslounge, särskilt med de olika sittgrupperna, alla med sitt unika tema.

Se hela inlägget

2. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    2014-04-25

Loungen lika trevlig som vanligt. Utbudet är rikligt, men fylls på lite för långsamt nu när det är mycket gäster.

I övrigt inget att anmärka på.

3. Marric

Marric Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väcker den gamla tråd till liv. Hur är matutbudet på kvällen/sen em? Finns där alltid något matigare samt annan plockmat?
    Flyger 19.35 så sambon och jag hade tänkt käka middag och för 130kr/person känns loungen som ganska bra alternativ.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Matutbudet varierar lite. Jag vet inte riktigt om det är värt att betala in sig för att äta där - så bra är inte maten imho.

Marric gillar detta.
  5. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror att maten försvinner 1830. (Om det inte var 1730?) Efter det erbjuds ost.
    Det enda som göra att Aurora sticker ut är att de erbjuds varm mat och att de ha Sleeping bulldog på kran.

Börnen och Marric gillar detta.
  6. gusten

gusten Medlem

Talade med Menzies platschef här idag på morgonen. Loungen skall expanderas med 70kvm under våren och möbleras om för att ge plats för fler. Några carriers flyttar till T2, bla Vueling, Aegean och Delta (sommartrafik) så behovet ökar. En del soffor försvinner och ersätts av stolar bl a.
    Expansionen sker i riktning T4/T3 där de f n har kontor.

7. NotRyan

NotRyan Medlem

Ett *A-bolag flyttar till T2 alltså, bakvänt om man frågar mig...

8. gusten

gusten Medlem

Ja det var precis min fråga också @NotRyan. Får inte riktigt ihop det. Tydligen ökar även British Airways på med ytterligare avgångar dessutom.

9. Homer

Homer Medlem

10. Om Qatar Airways flyttar till T2 på Arlanda, kommer det att bli ännu trängre och jobbigare vid immigrationen samt vid bagagebandet.

johhenrik gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!