Melodifestivalen

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Anonymous, 7 Februari 2016.

1. Anonymous

Anonymous Medlem

Enligt hemsidan:

Några ur SAS fantastiska personalstyrka har gett sig ut på turné och kommer att besöka arenorna i Göteborg 6/2, Malmö 13/2, Norrköping 20/2, Gävle 27/2, Halmstad 5/3 och Stockholm 12/3.
    Kom och besök oss i vår monter och ta chansen att testa vår flygsimulator eller bli EuroBonus-medlem och tävla om en flygresa för två till Los Angeles (ej hotell).

Någon som testade igår? :)

2. Aurora

Aurora Medlem

Utrolig billige billetter under melodifestival-bannern, eller er det standard at man kan få reise ARN-GOT på ALLE avganger til 400kr?

Screen Shot 2016-02-07 at 13.34.34.png

Smuffe och Jakob Österberg gillar detta.
  3. Anonymous

Anonymous Medlem

Som jag förstår det är det kampanjpriser 5-7/2, det brukar annars inte vara så billigt i SAS Go

4. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    369 + 30kr i bokningsavgift är väl det allra billigaste jag stött på, det har verkligen inte funnits på varje avgång...
    Bra pris!

5. Smuffe

Smuffe Medlem

Ett roligt pris som jag hittade genom Momondo vars onlineresebyråer som matchar SAS kampanj var ARN-GOT-ARN 29/4 för 666sek. :D
    Ska man tolka det som att Djävulen dyrkar Melodifestivalen? :rolleyes:

Jakob Österberg och ekf gillar detta.
  6. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    598sek tur och retur ARN-GOT är nog det billigaste jag kommit undan med på SAS. Just vid bokningstillfället fanns det på de flesta avgångar (eventuellt alla) inklusive dem som pendlarna gärna åker med. Kan ha varit ett "now or never" pris.

Smuffe gillar detta.
  7. Smuffe

Smuffe Medlem

Med lite flyt finns det kvar någon billig t.o.r. imorgon när det är dags att boka en inrikes eller Europa samt hemresan från London 24/2.
    Jag gör ju min fikarunda då för att samla in mina 30K challenge.

8. Anonymous

Anonymous Medlem

9. DanielKif

DanielKif Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har SAS flyg till Europa från 399:- hela helgen.

image.png

Smuffe gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!